۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۶

حجت‌الاسلام حسینی مطرح کرد:

انتقاد از تاخیر در ساخت مصلی جمعه دیر/ زمان آغاز صید میگو مناسب نیست

انتقاد از تاخیر در ساخت مصلی جمعه دیر/ زمان آغاز صید میگو مناسب نیست

دیر - خبرگزاری مهر: امام جمعه دیر با انتقاد از تاخیر در پروژه ساخت مصلی جمعه دیر، گفت: تعهد و قولی که مسئولان به مردم می دهند باید عملی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه نماز جمعه این هفته دیر ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی افزود: یکی از دستاوردهای ماه مبارک رمضان توفیق تقوا پیشگی است.

امام جمعه دیر اضافه کرد: تقوا یعنی خدارا درهمه حال ناظر اعمال خود بدانیم و از محرمات اجتناب و به واجبات عمل کنیم.

وی در خصوص تاخیر در پروژه ساخت مصلی جمعه دیر گفت: تاکنون مصلی جمعه دیر به بهره برداری نرسیده است و مردم از مسئولان این مطالبه دارند که هرچه زودتر این پروژه به اتمام و بهره برداری برسد.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: تعهد و قولی که مسئولان به مردم می دهند باید عملی کنند و این جایگاه متعلق به مردم است و باید مسئولان عنایت بیشتری داشته باشند.

انتقاد از زمان تعیین شده برای آغاز صید میگو/ صید قاچاق از هفته‌ها پیش شروع شده

امام جمعه دیر زمان شروع صید میگو در استان بوشهر که مصادف با شهادت امام علی(ع) است را مناسب ندانست و گفت: زمان صید میگو همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) است و مسئولان زمینه سازی برای بزرگداشت این روزها را از قبل داشته باشند.

وی افزود: اکنون که صید میگوی قاچاقی از هفته‌ها قبل در دریا آغازشده است نمی‌شود آغازسازی این صید یک روز بعد از شهادت علی(ع) انجام می دادند.

وی به مناسبت پنج مردادسالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور یاد و خاطره مرحوم آیت الله طالقانی و شهدای محراب را گرامی داشت و گفت: نمازجمعه تریبونی در خدمت نظام اسلامی و مردم است و همواره در راستای تقویت نظام اسلامی و مواضع رهبری معظم تلاش کرده است.

استقبال از بازگشت فتنه‌گران به دامن نظام اسلامی

حجت‌الاسلام حسینی گفت: در آستانه تحویل دولت افراد نباید خدمات دولت قبل را نادیده بگیرند و دولت قبل هم اگر اشکالاتی داشته است اعتدال حکم می کند که در کنار نقاط ضعف نقاط قوت و مثبت دولت را در نظر گرفته شود.

وی گفت: اخیرا صحبت‌هایی در رابطه با بازگشت فتنه گران به دامن نظام اسلامی از طرف برخی اشخاص در جامعه مطرح است و اگر این افراد که در فتنه دخیل بودند و خطایی کردند و آبروی نظام اسلامی را بردند آماده بازگشت به دامن نظام اسلامی هستند همه از این کار استقبال می کنند.

وی ادامه داد: بعضی فکر می‌کنند مردم در انتخابات 24خرداد به فتنه گران رای داده‌اند اما اشتباه می‌کنند و مردم به نظام اسلامی رای داده اند و رئیس جمهوری منتخب در خدمت نظام اسلامی و مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه دیر گفت: عظمت ماه مبارک رمضان و شب قدر به نزول قرآن در این ماه است و همه باید قدر این کتاب آسمانی که شفابخش همه دردهای روحی وروانی است را بدانیم.

کد خبر 2104547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha